29 Ocak 2016 Cuma

Kitabevi - Sahaf Önerisi: Mesele Kitapçısı


Bazılarınızın kitap satın almanın yanı sıra kitapçı gezmeyi en az benim kadar çok sevdiğinizi biliyorum! :) Bu yüzden kıyıda köşede kalmış, ara sıra uğrayacağınız kitapçıları sizlerle paylaşmanın güzel olacağını düşündüm. 

Changir'den Galatasaray'a giderken yol üzerinde yer alan Mesele Kitapçısı, küçük ama sevimli bir sahaf kitabevi. İkinci el kitapların yanı sıra nostaljik kartpostallar ve magnetlerin de yer aldığı kitapçıda fiyatlar benim sahaflar kadar uygun olmasa da böyle hoş bir atmosferde kitaplara bakınmak güzeldi. Ayrıca biraz didiklediğinizde mutlaka güzel kitaplarla karşılaşacağınızı garanti ediyorum.




Yolunuz Taksim - Cihangir tarafına düşerse Mesele Kitapçısı'na uğrayıp beni anmayı unutmayın.:)


Sevgiler!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yaza yaza azalmaz ki sendeki özgür ruh!