9 Ocak 2016 Cumartesi

Kitap Çantamda Ne Var?



Yolda kitap okumayı herkesin sahip olması gerektiğini düşündüğüm (bakınız ilgili içerik) kitap çantası, benim de geniş çanta kullandığım zamanlarda hep yanımda. Kitap çantası nedir, neden gereklidir, içerisine neler konabilir?" gibi sorulara yanıt vermek için kendi çantamın içerisindekileri sizlerle paylaşıyorum. 



Kitap çantamı zaman zaman değiştirsem de bu aralar birkaç sezon önce Bershka'dan aldığım bu küçük, el çantasını kullanıyorum. Yazın normal çanta olarak kullandığım bu clutch, kitap çantası olmak için çok ideal bir boyuta sahip. Daha şık ve hoş bir kitap çantasına sahip olmak isteyenler Pull and Bear, Bershka, Stradivarius, Koton ve pek çok markada bulunan küçük el çantalarına göz atabilir.



Kitap çantamda kitaptan sonra olmazsa olmazım küçük renkli post-itler. Zira ben kitabın altını çizmektense sevdiğim bölümleri renkli, yapışkan kağıtlarla işaretliyorum. Ancak kitapta geçen bir kitabı, yazarı, satın alabileceğim ya da araştırabileceğim herhangi bir şeyi not almak için yine yapışkan küçük kağıtları da yanımda taşıyorum. Bunu yapmak için de birkaç kalemi de çantama mutlaka atıyorum. Siyah dolmakalem, renkli kalem ve fosforlu kalem olmazsa olmazlarım. Ajanda ise her zaman yanıma almadığım ama zaman zaman taşıma ihtiyacı duyduğum bir şey. Yeni yıl için birkaç ajanda satın aldım. Ancak kitap çantasına atmak için en ideal olanı Metis'in küçük ajandası. Bu nedenle ihtiyaç duyduğum zaman yanıma onu alıyorum.



Sizin kitap çantalarınızda neler var? Bu aralar hangi kitabı okuyorsunuz? Benim elimde şimdilik Yuri Oleşa'nın Kıskançlık adlı romanı var. Rus edebiyatında önemli bir yere sahip yazarın basılı tek eseri bu kitapmış. Ne yazık.








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yaza yaza azalmaz ki sendeki özgür ruh!