11 Haziran 2015 Perşembe

TBT: İşte Benim Zeki Müren!

Şarkılara duygu veren
Çilelere göğüs geren
Dertli gönüllere giren
İşte benim Zeki Müren

Bugün Instagram'da sıkça kullandığımız " tbt (throwback thursday) " hashtagini bloga uygulamak istedim. Bunun için de 2014 Kasım ayında Yap Kredi Kültür Merkezi'nde sergilenmeye başlayan ve 20 Aralık 2014 tarihinde sona eren İşte Benim Zeki Müren sergisinden benim çok sevdiğim birkaç fotoğrafı sizlerle paylaşacağım.




Serginin dikkat çeken yanlarından biri usta sanatçının kıyafetleri ve eşyalarının da sergileniyor oluşuydu. Işıklandırma nedeniyle bu eşyaların çok fazla fotoğrafını çekemesem de yine de aşağıdaki fotoğrafta görkemli kıyafetlerinden birkaçını görebilirsiniz.



Müren'in hayat dolu fotoğrafları...




Hayranlarıyla Uludağ'da...


Usta isimlerle birlikte rol aldığı ve içinde şarkılarının da geçtiği filmlerden kareler...


 Bahçevan filminden bir kare.








Şoför filminden bir kare. Bu karede söylenen eğlenceli şarkı için tık tık! 



Serginin bir bölümü küçük bir sinema salonu haline getirilmişti. Burada Zeki Müren'in rol aldığı filmlerden kısa bölümler gösteriliyordu. Benim favorim Sadri Alışık'ın o kendine has ses tonu ve tavrıyla Zeki Müren'e hikayesi anlattığı sahne oldu. Aşağıdaki videodan sahneyi izleyebilirsiniz.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yaza yaza azalmaz ki sendeki özgür ruh!