1 Kasım 2016 Salı

Güçlerimizi Birleştirdik: Kitaplığımızda Ne Var?


Selam!

Tumblr üzerinden aldığım soruların büyük bir kısmı, kütüphanemi merak eden takipçilerden geliyordu. Taşınma telaşından dolayı sürekli ertelediğim bu içeriği nihayet sizlerle paylaşabiliyorum. Bakalım kütüphanemizde neler var?

Kitaplık Düzenimiz

Çok detaylı fotoğraflandıramadığım için (Hepsini teker teker görünecek şekilde çekmeye azıcık üşendim ne yapayım?) fotoğraflara geçmeden önce kitaplık düzenimizi biraz anlatmak istiyorum. Ben odamdaki küçük kitaplığımda kitaplarımı yayınevlerine göre sıralıyor, ancak elimde çok sayıda kitabı olan ya da çok sevdiğim yazarların kitaplarını yayınevleri farklı olsa da tek bir yerde topluyordum. Evimizdeki kitaplığımızda kafa karışıklıkları olmasın diye sadece yayınevine göre bir sıralama yaptık. Her bir yayıncevi için raflar ayırdık, bu yayınevlerinde aynı yazarların kitaplarını yan yana koymaya özen gösterdik.

"Kitapları yan yana değil de neden üst üste sıraladınız?" diye soracak olursanız yanıtımız çok basit: "Sığamadık çocuklar!" Eğer bu şekilde dizmeseydik yeni alacağımız kitaplar için kalan azıcık boşluk bile olmayacak hatta bu kitaplar da sığmayacaktı.

Yapı Kredi Yayınları (YKY) Kalp Biz!

Bakıyorum da sanırım en çok Yapı Kredi Yayınları'ndan kitabımız var. Lomocuğun olduğu bölümde sadece Salinger'ım var. Oraya şu yıllardır konuşulan kitapları basılmadıkça başka hiçbir kitap gelmeyecek.





Ve kitaplığımızdan küçük, küçük birkaç kare daha...






Umarım merak edenlere güzel bir yanıt verebilmişimdir. :)

Çok sevgiler!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yaza yaza azalmaz ki sendeki özgür ruh!