13 Haziran 2018 Çarşamba

Nisan - Mayıs Aylarında Okuduğum Kitaplar - 2018

Selam! 👋

Tıkanma ve Yavaş Adam'ı e-kitap olarak okudum. Bu nedenle görsellerini paylaşamadım. 
Her ne kadar blogu boşlasam da en azından ay ay okuduğum kitapları paylaşmaya, onlar hakkında birkaç cümle yazmaya çalışıyorum. Geçtiğimiz iki ay okuma motivasyonum biraz düşüktü. Mayıs sonu gibi yeniden şevkle okumaya başlasam da bu iki ayda okuduğum kitaplar 2018 Mart ayında okuduğum kitapların sayısını geçemedi. Umuyorum ki bunlar 2018'in en az kitap okuduğum ayları olur. 

2018 Nisan Ayında Okuduğum Kitaplar




Tüm Ders Notları - Ferit Edgü

Hakkari'de Bir Mevsim'i okuduğumdan beri Ferit Edgü'ye karşı bitmeyen bir hayranlığım var. Tüm Ders Notları da yazarın günlük hayatında tuttuğu, deneme tadındaki notlarının yer aldığı bir kitap. 
Hayata, özellikle de yazmaya dair pek çok anekdotun bulunduğu bu eserde altını çizecek, bakış açınızı değiştirecek pek çok bölüm bulabilirsiniz. 





Kibritleri Çok Seven Küçük Kız - Gaetan Soucy

Goodreads'te bu kitap için "Kapağına bakınca sevimli bir kız çocuğuyla ilgili, sıcak bir hikaye okuyacağımı düşünürken hiç aklımın ucundan geçmeyecek, çok etkileyici bir hikayeyle karşılaştım. Etkilenilmemesi mümkün olmayan bir kitap bana göre." yazmışım. Konunun özgünlüğünü, sürprizini bozmamak için detay vermek istemiyorum ancak farklı bir kitap okumak istiyorsanız şiddetle tavsiye ederim. 

Tıkanma - Chuck Palahniuk

En son 2015'in Ekim ayında Palahnuik okumuşum. (Bir Haz Markası) Bu kadar uzun zaman sonra oldukça sert durumların altını çizen bir kitabına kolayca adapte olduğuma göre kendisiyle epey samimi olduğumu düşünüyorum. Bir seks bağımlısının hayatını konu alan kitapta yine yaşamın en dip ve en gerçek noktalarına parmak basmış yazar. Mükemmel değil ama uyandırıcı. 

2018 Mayıs Ayında Okuduğum Kitaplar

Sarı Sıcak - Yaşar Kemal



Sarı Sıcak sayesinde Yaşar Kemal'in Anadolu taşan kaleminden çok güzel öyküler okudum. Romanın nasıl olması gerektiğini öğrendiğim yazarın öyküleri de de romanları kadar başarılıydı. Bakalım bir sonraki Yaşar Kemal kitabım ne olacak? 

Yavaş Adam - J.M Coetzee

Bir kaza sonucu sağ bacağını kaybeden bir adamın yaşadıklarını anlatan romanı severek okudum ancak tam manasıyla etkilenmemi engelleyen bir şeyler vardı. Sanıyorum oldukça gerçekçi olan konunun kimi yerlerde hayali bir hale bürünüp genel anlamıyla romanın gidişatında yarattığı farklılıklar nedeniyle bu hisse kapıldım. Bu durum başka kişilerin hoşuna gitmiş olabilir tabii. Tamamen anlık bir zevk meselesi de olabilir. 

Son iki ayda okuduğum kitaplar bu kadarcıktı. Haziran ayında hem modern hem de dünya klasiklerinden çok başarılı kitaplar paylaşacağım sizinle.

Takipte kalın!

Sevgiler!  

Bunları da Seversin!



Beni aşağıdaki adreslerden de takip edebilirsiniz! 👇

Tumblr 📌

Instagram 📷


Goodreads 📚

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yaza yaza azalmaz ki sendeki özgür ruh!