17 Kasım 2017 Cuma

Bir Kutu Kitap Kasım Ayı Kitap Alışverişi

Selam! 👋


birkutukitap.com aboneliğim bu ay sona erdi. Üçüncü ve son ayda da yine üç kitap, 4 farklı ayraç ve bir kartpostal çıktı kutudan. Kutunun güzeli bana göre Tütüncü Çırağı oldu. Kendisi Goodreads'te de güzel yorumlar almış. Hoş hepsi için fikrim okuduktan sonra değişeceği için şu an ne desem boş. 😶


İşte kasım ayında Bir Kutu Kitap kutusundan çıkanlar:

* Tütüncü Çırağı - Robert Seethaler
* Aşk Hikayesi - Erich Segal
* Babam Beni Şahdamarımdan Öptü - Ozan Önen


Bu ayın kitap ayraçlarında; Tezer Özlü, Turgut Uyar, Nazım Hikmet ve Virginia Woolf'un sözleri vardı. 

Benim favorim her zamanki gibi Tezer Özlü.

Bu içeriği de onun sözleriyle bitiriyorum o halde. 😊

"Her şey geçiyor ve hiçbir şey geçmiyor."

Sevgiler!

Diğer birkutukitap.com Kutuları



Beni aşağıdaki adreslerden de takip edebilirsiniz! 👇

Tumblr 📌

İnstagram 📷

Goodreads 📚

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yaza yaza azalmaz ki sendeki özgür ruh!