14 Ekim 2017 Cumartesi

Bir Kutu Kitap Ekim Ayı Kitap Alışverişi

Selam! 👋


Geçen ay yayınladığım kitap alışverişi içeriğimde birkutukitap.com üyeliğimden bahsetmiştim. Ekim ayı kutusu geçtiğimiz günlerde geldi. Ne yalan söyleyeyim geçen ayki kitapları daha çok sevmiştim. 

Bu ay kutudan biraz daha "popüler" kitaplar çıktı. Blogu uzun süreden takip edenler bu tabirimden ne demek istediğimi anlayacaklar bence. 🙈

İşte ekim ayında Bir Kutu Kitap kutusundan çıkanlar:

* Lizbon'a Gece Treni - Pascal Mercier
* Ayrılık Vakti - Jodi Picoult
* Tekme Tokatlı Şehir Rehberi - Mevsim Yenice


Kutunun içinden bir de çok hoş bir Lizbon kartpostalı ve farklı yazarların sözlerinin olduğu ayraçlar çıktı. Bu zaten Bir Kutu Kitap'ın tatlı bir alışkanlığı. Ama daha önce de dediğim gibi okurları daha farklı hediyelerle de motive edebilirler. 😏

Gelecek ay aboneliğim bitiyor. Bakalım son ay kutudan neler çıkacak? Belki çok güzel kitaplar gelirse aboneliği de devam ettiririm. 😇

İçeriği gelen ayraçlarda yer alan bir Sait Faik Abasıyanık alıntısıyla bitirmek istiyorum:
"Gülmek istedim, tutturdum bir memleket havası. 'Ah anam.' dedim. Dünya güzelmiş be!
Sevgiler! 

Beni aşağıdaki adreslerden de takip edebilirsiniz! 👇

Tumblr 📌

İnstagram 📷

Goodreads 📚

2 yorum:

  1. Aslında fiyat olarak uygun ama kitaplar konusunda açıkçası bende güvenemediğim için abone olmadım. Kasım kutusuna belki bende üye olabilirim. Libzon'a Gece Treni kitabını bende merak ediyorum. Belki de alabilirim. Keyifli okumalar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğer fiyat açısından bakarsak kitapların birim maliyeti İnternet sitelerindeki indirimli fiyatlardan da uyguna geliyor. Normalde kendi kitabımı kendim seçerim, tavsiye almayı da sevmem ama geçmiş birkaç kutusunu görüp beğenince "Neden olmasın?" dedim. Eğer aklına yattıysa benim gibi 3 aylık ile başlayıp deneyebilirsin. En azından kaybedecek çok bir şey olmaz. :)

      Sil

Yaza yaza azalmaz ki sendeki özgür ruh!