1 Ekim 2017 Pazar

Hedefe Son 8, İnce Memed, Yeni Kitaplar!

Selam! 👋

Yeni haftaya başlamadan küçük bir durum değerlendirmesi yapmak, nasıl gidiyor azıcık anlatmak ve son yaptığım küçük kitap alışverişini paylaşmak istedim. Böyle karmakarışık, her şeyden azıcık bir şeyler bulduğum blog yazıları yazmaktan ve okumaktan çok keyif alıyorum. Umarım siz de benimle aynı fikirdesinizdir. 🙈

Hedefe Son 8!

Birkaç içerikte de bahsetmiştim. Geçen yılın sonunda 2017'de mutlaka okuyacağım kitapların listesini çıkarmış burada da paylaşmıştım. Ne yalan söyleyeyim genelde bu tip planladığım şeyleri eksiksiz şekilde tamamlayamıyorum ama bu sefer şeytanın bacağını kırdım sanırım. 20 kitaptan geriye okunacak sadece 8 kitap kaldı. Hoş kitaplar öyle sular seller gibi okunacak, "hafif" kitaplar değil ama ben yine de oldukça umutluyum. 💪



İnce Memed'in Peşinde...

Bu yıl mutlaka okuyacağım 20 kitabın içinde 4 kitaptan oluşan İnce Memed serisi de vardı. Bazı kitaplarla ne kadar istesem de yolum bir türlü kesişmiyor, ne kadar niyetlensem de okumak için gecikebiliyorum. İnce Memed de öyle bir kitaptı benim için. Okumaya başladığım andan itibaren beni içine öyle hızlı çekiverdi ki bu yoğun ve yorucu günlerde zihnimin sığındığı harika bir liman oldu.

Daha önce okuduğum bazı romanları kıyasladığımda; olay örgüsü, kurgusu, dili ve tasvirleriyle İnce Memed çok üstün, muazzam bir kitap. Bu romanı okuyup Yaşar Kemal'e hayran olmamak mümkün değil. Şu an 2. kitaptayım ancak diğer kitaplarda neler olacağını deliler gibi merak ediyor, seri bitince nasıl bir boşluğa düşeceğimi düşünüyorum. Üzerine saatlerce konuşabilirim ama çok fazla uzatmayacağım. 😇



Küçük Ama Dopdolu Bir Kitap Alışverişi!

Idefix'te kargo bedava olunca birkaç kitap almanız için sizi de gizli bir el dürtükleyip duruyor mu? O gizli el neredeyse her defasında beni dürtüp aklımı çeliyor.

Ayın 12'sinde de bir kargo bedava kampanyası olunca İş Bankası Kültür Yayınları'nın %35'lik indiriminden yararlanıp Notre Dome'ın Kamburu'nu (26 TL yerine 16.90'a), epeydir merak ettiğim Homunkulus'u (12 TL yerine 7.20 TL'ye) ve geçenlerde bir yazıda Miyazaki'nin en sevdiği çocuk kitapları arasında olduğunu öğrendiğim, benim de çocukken okuduğum ama unuttuğum Gümüş Patenler'i (4.90 TL yerine 3.72 TL'ye)  aldım. Görünürde küçük ama değeri çok büyük bir alışveriş yaptım bana kalırsa. 💙

Sevgiler! 

Beni aşağıdaki adreslerden de takip edebilirsiniz! 👇

Tumblr 📌

İnstagram 📷

Goodreads 📚

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yaza yaza azalmaz ki sendeki özgür ruh!