25 Aralık 2016 Pazar

Nasıl Gidiyor?: Yeni Yıl Yaklaşırken, Gilmore Girls Geri Döndü


Selam! 

2016 bitmeden, kısa da olsa sohbet etmek, azıcık içimi dökmek, biraz oradan, biraz buradan konuşmak istedim sizinle.

Yeni Yıl, Yeni Yıl, Yeni Yıl, Yeni Yıl... 🎵🎶🎵

Şu an ana gündemim elbette ki yılbaşı! Küçük bir ağaç aldık, birlikte güle oynaya süsledik, üzerine küçük kartlar asıp; aşk, sağlık, para, huzur diledik, hediyelerimizi paketledik. 🎄

Yeni yıl temalı filmleri seyretmeye başladık bile. Bu yıl, kendi evimde geçirdiğim ilk yılbaşım olacak. Ailemle, sevgilimle, keyifli, bol kahkahalı, çok huzurlu bir gece geçireceğim inşallah. 🎅

Kocaman mutluluklar, sevinçten, hüzünden, kimi zaman da yok yere akmış gözyaşları, alışmalar, uyumsuzluklar, koşuşturmacalar ve yepyeni başlangıçlar ile geçen bir yıla veda ederken 2017'den dileyeceğim çok da şey yok gibi geliyor. Sahip olduğum şeyler, doğduğumdan beri yanımda olan ailem ve yeni, iki kişilik, küçücük ailem; tüm ihtiyaçlarımı, eksiklerimi tamamlıyor, mutsuzluklarımı yok ediyorlar çünkü. Bu yıl için en büyük dileklerim onların yanımda olması, iyi olmaları için olacak. 🙏

Azıcık Gilmore Girls Dedikodusu Yapalım mı?



Sanırım, beşinci ya da altıncı sınıfa gidiyordum. Cuma günleri benim için çok önemliydi çünkü CNBC-E'de One Tree Hill ve Gilmore Girls oynuyordu. O yaşlarda daha yeni altyazılı filmler ve diziler ile tanışmışken, bu iki dizi benim kişiliğime ve düşünce yapıma gerçekten etki etti. One Tree Hill sayesinde yepyeni sanatçılar ve şarkılar ile tanıştım, Gilmore Girls ile adını ilk kez duyduğumu filmleri, kitapları araştırmaya, izlemeye, okumaya başladım. Şimdi düşünüyorum da artık böyle yapımlarla karşılaşmıyorum hiç. Zaten bir diziye vakti ayırmayı da çok boş, çok anlamsız buluyorum.

Tamam, uzatmıyorum. 🙈

Bu yılın ortalarında Gilmore Girls'ün yeni bölümlerinin çekileceğini öğrenince nasıl mutlu oldum anlatamam. Yayınlanma tarihi açıklanana dek her gün sayfalarını ziyaret ettim, fragmanları ağzım kulaklarımda izledim, neler olacağına dair bir sürü fikir yürüttüm.

Dizinin tüm bölümleri yayınlandı, her hafta bir bölümünü izledim ve geçen hafta dördüncü bölümü izleyip öylece kaldım ekranın karşısında. Sonu beni daha da çok heyecanlandırdı. 😔

Bana göre dört bölüm de eski etkisinden hiçbir şey kaybetmeden, aynı samimiyetle çekilmiş. Bunca yıl sonra, bazı karakterler tanınmayacak kadar yaşlanmış olduğu halde aynı etkiyi vermek çok zor olmalı. Ama bir ailenin yeniden bir araya gelmesi gibi olmuş her şey.

Siz Gilmore Girls'ün yeni bölümlerini izlediniz mi? Final bölümü hakkında ne düşünüyorsunuz? Sizce yeni bölümler gelecek mi?

Not: Rory'nin Gilmore Girls kitabını raflarda görmek isteyen bir tek ben değilim değil mi?

Ben şimdi gelişmeleri merakla bekliyorum. 😊

Sevgiler! 💙

Gilmore Girls seviyorsanız daha önce hazırladığım Rory Gilmore'un Kitap Listesi içeriğine mutlaka göz atın!

 ............................................................................................................................

Beni aşağıdaki adreslerden de takip edebilirsiniz! 👇





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yaza yaza azalmaz ki sendeki özgür ruh!