7 Aralık 2016 Çarşamba

Kitap İncelemesi: Frederick Forsyth - Çakal


Selam! 

Bu aralar bolca kitap okuyorum ancak, okuduklarımı eskiden olduğu gibi ertesi gün burada anlatamıyorum. Eh, geç de olsa bir şekilde şu "küçük kitap incelemesi" içeriklerini yazıyorum, bu da bir şey. 

Frederick Forsyth'un Çakal kitabını, bizim kitaplığa göz gezdirirken keşfettim. Uzun bir süredir, şöyle koşuşturmalı, adrenalini yüksek bir kitap okumadığımdan şansımı denemek istedim. Durağan ve kafa karıştırıcı bir şekilde başlayan Çakal, gelişme bölümünde epey bir hareketlendi. 

Fransa Cumhurbaşkanı'nı ortadan kaldırmak isteyen bir örgütün, işi en iyi şekilde halledeceğini düşündükleri gizli ve Fransa ajanları tarafından duyulmamış bir katille yani Çakal ile anlaşmaları sonucu yaşanan pek heyecanlı olayların anlatıldığı kitap, bana kalırsa ortalamanın çok üzerine çıkmıyor. (Ay ne uzun cümle kurdum!😴) Fakat bayat polisiye romanları kadar da yavan değil. Yani, olacakları hem kestirip hem kestiremiyor, bir anda bir seri katilin destekçisi olarak buluyorsunuz kendinizi. 

Üzerine çok fazla bir şey söylemeye gerek yok aslında. 😉 

Goodreads'te 3 puan verdiğim modern polisiye roman; heyecanı seven, yeraltı dünyasına meraklı okurların hoşuna gidecektir. 

Sevgiler! 💙


2 yorum:

  1. yakında filmi yapılırsa şaşırmam aynı ismi taşıyan film var ama hollywood için klasik senaryo olabilir başarılar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Filmi olursa epey heyecanla izlenir aslında. :)

      Yorumunuz için teşekkürler, sevgiler!

      Sil

Yaza yaza azalmaz ki sendeki özgür ruh!