14 Kasım 2016 Pazartesi

35. İstanbul Tüyap Kitap Fuarı - Neler Aldık?


Selam! 👋

35. Tüyap Kitap Fuarı bildiğiniz üzere 12 Kasım'da ziyarete açıldı. Biz de yayınevi değil sahaf ziyaretçisi olarak kaliteli ve ucuz kitap stokları erimeden, ikinci gün ziyaret ettik fuarı. 

Tahmin ettiğimiz gibi yayınevleri zaten İnternet üzerinden satın aldığımız indirim oranlarıyla istikrarlarını koruyorlardı. Bu sene beni tek şaşırtan yüzde %30 indirim oranıyla Can Yayınları oldu. Kendileri her sene %20 ve %25 oranında indirim yaptıkları için bu epey büyük bir adım(!) olmuş olmalı onlar için. Özetle kitap fuarı çok ucuza kitap alabileceğiniz bir yer değil, küçük indirim oranlarıyla, etraftaki kitap kokusuyla minicik bir teselli bulabileceğiniz bir yer. Tabii sahaf bölümünü ziyaret etmiyorsanız.Zira sahaf bölümünde sıfır kondisyonlu, yepyeni kitaplara dahil yarı fiyatından ucuza sahip olmak mümkün. Bu nedenle ben fuarda da sahaftan alışveriş yapmayı uygun buluyorum. Birazdan satın aldığım kitapları görünce siz de bana katılacaksınız. 😊


Fuar alanına girer girmez ilk işimiz 4 numaralı salona girmek oldu. Ancak sahaf sayısı geçen yıla oranla gözle görülür bir biçimde azalmıştı. İlk başta moralim bozulsa da Sahaf Nar gibi 5 ve 10 liraya harika kitaplar satan tezgahlar görünce neşem yerine geldi. 😇

Fuardaki sahaflar genel olarak 5-25 TL arası bir fiyat biçiyor kitaplara. Bazı sahaflar ederine çok yakın fiyatlar biçse de hem Nar gibi hem de adını hatırlayamadığım ama Nar'ın hemen yanında bulunan sahaf gibi (Aşağıdaki görsel oradan, bu kitapların hepsi 5 liraydı.) birkaç sahaf da pek çok farklı kitap için ederinden oldukça düşük fiyatlar talep ediyordu. 


Gelelim aldığımız kitaplara! İşte 2016 Tüyap Kitap Fuarı ganimetleri! 😍📚


Harry Potter'ın son çıkan kitabı haricinde diğer tüm kitapları sahaflardan aldık. Farkı görebilmeniz adına kitapların isimlerini, satış fiyatlarının bulunduğu İdefix linklerini ve satın aldığım fiyatlarını aşağıya bırakıyorum.

Harry Potter ve Lanetli Çocuk - 16.5 TL
Camondoların Sonuncusu - 5 TL (Baskısı Yok)
Ben Annemi Seviyorum - 5 TL (Baskısı Yok)
Hacı Babanın Maceraları -10 TL
Yelkovansız Saat - 5 TL (Baskısı Yok)
Leviathan - 5 TL
Gıdıklanan Özne - 5 TL
İmza Toplayan Adam - 5 TL
Diriliş - 10 TL
Katıksız Mutluluk - 10 TL
Yalnızlık Gittiğin Yoldan Gelir - 5 TL
Golem - 5 TL
Tüm Ders Notları - 5 TL
Büyük Güçlerin Yükseliş ve Çöküşleri - 10 TL

Nasıl? Harika kitaplar almışız değil mi? 👌🙈

Siz de güzel kitaplar satın almak için mutlaka sahaflara uğrayın, beni de hatırlayın.

Bir sonraki içerikte görüşmek üzere! 👋

Çok sevgiler. 💙


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yaza yaza azalmaz ki sendeki özgür ruh!