21 Ekim 2016 Cuma

Lomocuğun Gözünden Ohrid


Selamlar!

Balayında Lomocuk da her yerde bizimleydi. Buna rağmen 2 film ile bitirdim 9 günlük tatili. Sanırım hala film kullanırken korktuğum için çok fazla fotoğraf çekemiyorum. :)

2 filmden birini (Diğeri henüz bitmedi, çekecek birkaç poz daha var) bir-iki hafta önce Lomo Store'a bıraktım. Taşınma telaşı yeni bittiğinden de ancak dün akşam alabildim. 

CD'yi ve filmleri teslim aldıktan sonraki merak ve heyecan hali çok tatlı oluyor. :)

İşte Lomocuk'un banyo sonrası görüntüleri!






Çektiğim tüm fotoğrafları görmek ve beni Lomography sayfasından da takip etmek için http://www.lomography.com.tr/homes/basakcolular adresini ziyaret edebilirsiniz.

Ohrid gezi içeriklerim için aşağıdaki bağlantılara tıklayabilirsiniz!



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yaza yaza azalmaz ki sendeki özgür ruh!