14 Aralık 2015 Pazartesi

A Charlie Brown Christmas (1965)


Hazır yeni yıl yaklaşıyorken ve benim gözlerimde mutluluktan kalpler, minik yıldızlar parıl parıl parlarken size yılbaşı arifesi izleyeceğiniz sevimli bir öneri ile geldim!: A Charlie Brown Christmas


Pek çok çoğunuzun bildiğini düşünüyorum ama yine de hatırlayıp izleme isteği uyandırmak bana yeter de artar bile. Bunu da aşağıya koyacağım ve benim favorim olan şapşal sahnelerle kesinlikle ve kesinlikle başaracağım. Sıcak çikolatanızı alın ve yaklaşın çocuklar. Buram buram nostalji kokan A Charlie Brown Christmas başlıyooor!





Sally'nin Linus'a olan aşkı kadar sevimli bir şey var mı acaba? 

















Yeni yıl ruhu aslında her şey çok kötü gitse de sonunda mutlu bir sonun seni beklediğini fısıldar! Ben böyle öğrendim. :)








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yaza yaza azalmaz ki sendeki özgür ruh!