27 Kasım 2018 Salı

Yaz, Çiz, Planla: 2019 Ajanda Modelleri

Selam! 👋

Defterleri, kalemleri, yazmayı çok seven biri olarak ajandaların yeri bende çok ayrı. İş ve özel hayatımdaki yapılacaklar listelerimi, toplantı tarihlerimi, çeşit çeşit notlarımı bilgisayarımda ya da hatırlatıcımda tutsam dahi bir deftere yazıyorum. Kağıt ve kalem kullanmak, notlarımı elimin altında tutmak beni motive ediyor. Hal böyle olunca da her yıl çıkan ajandalardan kırtasiyeye ayırdığım bütçeme ve zevkime uygun bir ya da bir - ikisini seçip satın alıyorum.

İşte gözüme kestirdiğim 2019 ajanda modelleri!

1- LeColor Haftalık Ajanda - Tropikal Desenli


Deseni ve iç sayfa tasarımlarıyla "Gel beni al" diyen bu haftalık ajandanın özel durumlar için (okunan kitaplardan izlenen kitaplara kadar) alanlar da yaratılmış. Böyle kullanışlı ajandaları çok seviyorum.


2- Küçük Prens Süresiz Ajanda


Bu aslında benim elimde olan ama pek çok kişinin severek kullanacağını düşündüğüm için listeye eklediğim bir ajanda. İç sayfalarda çok hoş Küçük Prens çizimleri var. Üstelik sayfalar benim sevdiğim gibi çizgisiz. Süresiz ajanda olması yani sayfalarda tarih belirtilmemesi de bir avantaj. Planların, notların olmadığı günlerin sayfaları boşa gitmemiş oluyor.

3- Nemesis Çocuklu Hayat Ajanda



Bu yıl elbette ki çocuklu arkadaşlarımı da düşünecektim! Ben alır mıyım emin değilim ama gerçekten ilgi çekici. Hem çocuğunuz için bir günlük hem de aktivite ve tavsiye defteri diyebilirim. 0-3 yaş çocuğu olanlar bir araştırsın derim. Bu arada ajandayı TRT1'in meşhur dadısı Pedagog Gözde Erdoğan hazırlamış.

4- Sinek Sekiz 2019 Ajandası



Bu ajandayı niyetlenip bir türlü alamıyorum inşallah bu sene benim olur. Sinek Sekiz'in bakış açısına da aşık olduğumu belirtmeden geçemeyeceğim. Sitelerini inceleyip Instagram hesaplarını mutlaka takip edin. 💚

Bonus: Metis Ajanda 2019 - İnsan Nedir ki?


Uzun yıllardır her sene aldığım ajandayı bu sene almayacağım çünkü gerçekten kullanamıyorum. Çok küçük, yazma alanı çok verimsiz maalesef. Sadece içeriğindeki hikayeler, denemeler, özlü sözler için alıyordum açıkçası. Ama bu sene başkalarını mutlu etsin, ben eksik kalayım. 

Bunları da Seversin!



Beni aşağıdaki adreslerden de takip edebilirsiniz! 👇

Tumblr 📌

Instagram 📷


Goodreads 📚


1 yorum:

  1. Yeni yılın en sevdiğim şeylerinden biri birbirinden güzel ve renkli ajandalar :)))

    YanıtlaSil

Yaza yaza azalmaz ki sendeki özgür ruh!