18 Kasım 2018 Pazar

Kütüphaneni Sev, Onu Koru


Selam!👋

Son bir senedir eskisi kadar kitap alışverişi yapmasam da (bir ara neredeyse her hafta bir tane de olsa kitap alıyordum.) kütüphanemde okumadığım kitapların sayısı epey arttı. Ayrıca evlendikten sonra kütüphanemizde sadece benim kitaplarım olmadığı için okunacak kitap sayım ikiye katlandı. 

Okunacak kitapların sayısına yetişemeyecek olduğumun farkına varınca da kendi kendime kitaplı bir "challenge" yapmaya karar verdim. ("Challenge" diyorum çünkü kitap alışverişi yapmamak benim için gerçekten zorlayıcı, mücadele etmem gereken bir durum. 🙈) Bu meydan okumada amacım en az 6 ay boyunca kitap alışverişi yapmamak ve sadece kütüphanemizdeki kitapları okumak.
Bu süre boyunca sıkılmamak adına okuyacağım kitapları farklı şekillerde kategorize etmeye karar verdim. Her 5 kitapta bir okuyacağım kitapları farklı şekilde planlayacağım. Örneğin ilk 5 kitabı seçerken kütüphanemin son bölümüne gidip her 5 rafın ilk sırasındaki okumadığım kitapları topladım. (Buraya kadar deli olduğumu düşünmediyseniz okumaya devam edin.)


İşte o kitaplar!
1- Rastlantısal - Ali Smith
2- Tütüncü Çırağı - Robert Seethaler
3- Salkım Hanım'ın Taneleri - Yılmaz Karakoyunlu
4- Sol Ayağım - Christy Brown
5- Dokuz Buçukta Bilardo - Heinrich Böll 
Ben kitaplarımı yayınevine göre dizdiğimden 5 farklı yayınevinden, 5 farklı yazarın kitabını okumuş olacağım. Sonraki kitapları seçerken 5 kadın yazarın okumadığım kitapları olmalarına dikkat edeceğim.

Eğer becerebilirsem bu serüveni "Kütüphaneni Sev, Onu Koru" içerik serisiyle paylaşmaya çalışacağım. Instagram'da bu hashtag ile paylaşımlar yapabilirim. Hiç belli olmaz. 😬

Sizin de kütüphanenizde okumadığınız kitapların sayısı giderek artıyorsa bana katılabilir, okuduğunuz kitapları benimle paylaşabilirsiniz. 💛

Uzun zamandır sloganımı atıp gitmiyordum, çok canım çekti:



Okuyarak güzelleşelim!


Bunları da Seversin!



Beni aşağıdaki adreslerden de takip edebilirsiniz! 👇

Tumblr 📌

Instagram 📷


Goodreads 📚


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yaza yaza azalmaz ki sendeki özgür ruh!