11 Temmuz 2018 Çarşamba

Bazı Animasyonlar Çok Güzel: Köpek Adası (Isle of Dogs) - 2018

Selam! 👋


Aslında niyetim son zamanlarda izlediğim filmleri anlatmaktı ama o kadar çok film birikti ki hepsini anlatacak gücü kendimde bulamadım. Bu durum çok sevdiğim bir filmi sizinle paylaşmama engel olacak değildi tabii. 


Özetle; son zamanlarda izlediğim en iyi animasyonlardan biri ile karşınızdayım: Köpek Adası (Isle of Dogs)


Yönetmenliğini ve senaristliğini benim gibi hayalperestlerin hayran olduğu Wes Anderson'un yaptığı film renkleri, görsel ögeleri, hikayesi ile benim kalbimi fethetti. Özellikle renklerin, çizgilerin güzelliğine ba-yıl-dım!


Köpeklerin bir çöplüğe sürgün edildiği Japonya'da kaybolan köpeğini aramak için yollara düşen ve bu esnada sürgün edilmiş diğer köpeklerden yardım alan bir çocuğun hikayesi Köpek Adası. Mutlu sonla biten hikayeleri seviyor, distopyaları ütopyaya çeviren kahramanların hikayelerine bayılıyor, ince esprilerden hoşlanıyorsanız bu film tam size göre!


Şimdiden iyi seyirler! 📺

Sevgiler!

Beni aşağıdaki adreslerden de takip edebilirsiniz! 👇

Tumblr 📌

Instagram 📷


Goodreads 📚

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yaza yaza azalmaz ki sendeki özgür ruh!