26 Ocak 2018 Cuma

2018'in İlk Kitap Alışverişi

Selam! 👋

2017'de Okuduğum Kitaplar içeriğinin ardından buralara hiç uğramadığımı, 2018'in ilk ayında sadece tek bir içerik yayınladığımı görünce azıcık vicdan azabı çekip hemen bu yılın ilk kitap alışverişini paylaşmak için bilgisayarın başına geçtim. 

İşte 2018'in ilk kitap alışverişi!


Yeni yılda iki kişilik ailemize küçük bir üye daha katılacağından zaten sürekli olarak okuyup satın aldığım çocuk kitaplarına olan ilgim daha da artacak gibi görünüyor. Öyle ki bu yılın ilk alışverişinde de üç çocuk kitabı var.


Charles M. Schulz'un meşhur Peanuts çizgi karakterlerini çok seviyorum. Favori karakterlerim Charlie Brown ve Linus. 💛 İçinde çok güzel çıkartmalar olan bu kitabı büyüdüğünde bizim ufaklıkla paylaşmak durumunda kalacak olsam da şimdilik kendim için aldım Başkan Snoopy'i. 😊

Jan Terlouw'un Hollanda ve Belçika'daki okullarda bir klasik olarak okutulan kitabı Savaşın Son Kışı, çok sevdiğim ve harika kitaplar basan Yüz Kitap'ın çocuklar için kurduğu Mayo Kitap yayınevinden çıktı. Henüz çok yeni bir yayınevi olmasına karşın ileride hem kendim hem de çocuğumuz için harika kitaplar satın alacağımı düşünüyorum. Bu kitabı da okumak için sabırsızlanıyorum.

Gelelim küçük Mercimek için satın aldığım ilk kitaba! 😇💫 Beni tanıyan herkes koalaları ne kadar sevdiğimi bilir. Hatta sevgilimle en sevdiğimiz hayvan koaladır, onu da küçük bir koala gibi severim. (Özel hislerimi bu şekilde söylemek beni biraz utandırıyor. 🙈) Bu yüzden bebeğimizin de ilk kitaplarından birinde bu sevimli hayvan ile tanışması çok güzel olur diye düşündüm. 6 ay - 5 yaş arasındaki minikler için hazırlanan kitabı şöyle keyifli bir anımda okumak için bir köşeye ayırdım. Sonrasında ona okurken konuya hakim olmam gerek. 💛

Ve tamamını Idefix'ten yaptığım alışverişimin son kitapları...

Neredeyse her alışverişimde Goodreads'te ya da beğenerek takip ettiğim; yazarların, editörlerin, çevirmenlerin sosyal medya hesaplarında severek okuduklarını gördüğüm bir kitabı da ekliyorum sepetime. Bu alışverişteki o kitap Kibritleri Çok Seven Küçük Kız Oldu. Kendi kitaplarını özenle ve önerilere kulaklarını kapayarak seçen biri olarak bu tür yenilikler hoş oluyor benim için.

Cortazar'ın Ayak İzlerinde Adımlar'ı ise evdeki seriyi tamamlamak ve sevgilinin yüzünü güldürmek için alışverişe eklendi. Bütün öykülerinin yer aldığı ikinci kitabı okumadan önce ilk kitabı okumam gerek.


2018'deki ilk kitap alışverişim genel olarak bakıldığında "pek sevimli" durmuyor mu? 😏

Sevgiler! 💙

Bunları da Seversin!



Beni aşağıdaki adreslerden de takip edebilirsiniz! 👇

Tumblr 📌

İnstagram 📷

Goodreads 📚

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yaza yaza azalmaz ki sendeki özgür ruh!