3 Nisan 2017 Pazartesi

Hafta Sonu Ne İzledim? - 1 /2.4.17


I, Daniel Blake
Orijinal İsmi: I, Daniel Blake
Yönetmen: Ken Loach
Oyuncular: Dave Johns, Hayley Squires, Sharon Percy
Süre: 1 Saat 40 Dakika
Tür: Dram

Marangozluk yaparak hayatını kazanan Daniel Blake'in hayatı işte geçirdiği kalp krizi sonucu değişir. Rahatsızlığı yüzünden çalışmaya devam edemeyecek hale gelen, ancak devlete bunu bir türlü anlatamayan yaşlı adamın yolu, bekar bir anne ve iki çocuğu ile kesişince işler daha farklı bir hal alır. Yalnızlığı bir nebze olsa da azalan Daniel Blake'in sorunları genç anneninkilerle çarpışır. Ben, Daniel Blake; çaresizlik, özelikle de devlet ve bürokrasiler önündeki çaresizlik ile ilgili, sıcak ve samimi bir film. Bu tür yapımları çok seviyor ve takdir ediyorum. 






Sokak Kedisi Bob
Orijinal İsmi: A Street Cat Named Bob
Yönetmen: Roger Spottiswoode
Oyuncular: Luke Treadaway, Bob the Cat, Ruta Gedmintas
Süre: 1 Saat 43 Dakika
Tür: Biyografi, Komedi, Dram

Sokak Kedisi Bob, uzun zamandır izlediğim en sevimli ve etkileyici filmlerden biri olabilir. Uyuşturucu bağımlısı genç bir adamın, bir kedinin hayatına girişiyle olumlu yönde değişen hayatını konu alan filmde, en çok Bob'a odaklanıp bu sevimli yaratığa hayran kalacaksınız.
Gerçek hayatta yaşanmış ve otobiyografik bir kitaptan uyarlanmış filmin sonunda hikayenin ana kahramanı ve kitabın yazarını görebilirsiniz.
Ben okumam sanırım ama ilgilenenler için kitabın linkini şuraya bırakıyorum.



Beni aşağıdaki adreslerden de takip edebilirsiniz! 👇

Tumblr 📌

İnstagram 📷

Goodreads 📚

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yaza yaza azalmaz ki sendeki özgür ruh!