5 Eylül 2017 Salı

Çabucak Geçen Tatil, Karadeniz Turu, Evde Olmak Gibisi Yok!

Burada biraz bahsetmiştim. Temmuz ayında satın aldığımız GAP turu, yeterli kişi sayısına ulaşamadığı için (kesin kalkışlı olduğuna dair garanti verildiği halde) iptal edildi. Üstelik iptal haberini tatile sadece bir hafta kala aldık. Bunun sonucunda birkaç yıldır seyahat ettiğimiz Anı Tur'u kara listeye alıp aynı gün başka bir seyahat ayarladık. Çok kolay olmuş gibi anlatıyorum ama bayram öncesi bir turda yer bulmak inanılmaz zor. Şans eseri Jolly Tur'un düzenlediği kapsamlı bir Karadeniz turunda kendimize bir yer bulabildik.

Bu tur, normalde bayramda yapacağımız seyahatten daha önce başladığı için iki günde hazırlandık ve cuma günü yola çıkıp bayramdan bir gün önce yani arife günü dönüş yaptık. Her ne kadar hayallerimizi süsleyen coğrafyayı keşfedemesek de yine aklımızda olan ve yeşiliyle bizi büyüleyen şehirlerde yolculuk yapmak oldukça keyifliydi. 🌳🌲🚌

Tatil dönüşü birkaç gün daha boşluğumuzun olması harika oldu. Bir günü ailemize ayırdık, arkadaşlarımızla bir araya geldik, oltamızı alıp sahile indik, yıl dönümümüzü sakin ve tam da istediğimiz şekilde kutladık. En çok da evde olmanın keyfini çıkardık. 🏡

Bol hareketli tatilimizde yıl dönümümüzü yeniden kutladığımız hatta yeniden nişanlandığımız (!) için evde sakin, huzurlu ve pasta üflemeli çok hoş bir kutlama yaptık. Üstüne yemek öncesi sinemada Çılgın Hırsız 3'ü izledik. Daha ne olsun? 🙈

Aliexpress'ten satın aldığımız tohumları tatilden döndüğümüz gün ekiverdik. Umarım hepsi tutar.🙏

Şimdi çektiğimiz fotoğraflara bakıp geçen 11 günü yeniden görünce keyifli geçen zamanların su gibi akıp geçtiğini bir kez daha fark ediyorum. Yarın yeniden şehrin karmaşasına atılıp yığınla iş ile mücadeleye girişiyor olacağım.

Tatil dönüşü işinin başına geçecek olan herkese kolaylıklar diliyorum. 😊 👋

Beni aşağıdaki adreslerden de takip edebilirsiniz! 👇

Tumblr 📌

İnstagram 📷

Goodreads 📚

1. tur konusunda başınıza gelenlere üzüldüm. ne yazık ki çıkarları dışına taşan firmalar bu şekilde mağdur bırakabiliyor. Karadeniz bölgesi turizm açısından oldukça ilgi görüyor. Bırakın tur şirketi bulmak, ne bir otel rezervasyonu yapabildik, nede araç kiralayabildik. Bir şekilde gittik fakat bu seferde yabancı (arap) turistlerden bize yer kalmadığını gördük. Özetleyecek olursak finans neredeyse hizmet orada bizimkilerin ticaret üzgünüm ki bu şekilde.

2. Merhabalar,
    Haklısınız bazı tur şirketleri müşteri memnuniyetini kimi zaman hiçe sayabiliyor. Neticede kendileri kaybediyor. Daha önce 4 turuna kaltıldığım halde bu olay yüzünden bir daha asla Anı Tur'u tercih etmem. :)

Bizim Karadeniz turumuz keyifli geçti. Gün gün yazmayı planlıyorum buraya. Belki takip edersiniz. :)

Son olarak Arap turistlerin yoğunluğu özellikle Uzungöl'de bizi çok rahatsız etti. Doğal güzellikleri panayır yerine çevirmek için ellerinden geleni yapıyorlar. Umarım bir sonraki seyahatiniz daha keyifli geçer.

Sevgiler!

3. Karadeniz candır, 4 yıl önce ailemle güzel bir Karadeniz turuna katılmıştım. En kısa sürede tekrarlayacağım.

Yaza yaza azalmaz ki sendeki özgür ruh!