2 Ağustos 2017 Çarşamba

Ev Kuşu


Geçen cuma günü kalan hakkımı kullanmak için yıllık izne ayrıldım. Bir yandan da ofis ertesi gün taşınacağı için masamdaki, kesonumdaki tüm eşyaları boşaltıp bir koliye doldurdum. Bu tatilin sonunda her şey yeniden başlayacakmış gibi bir his doğdu içime. Evet, bazen çok romantik olabiliyorum. 🙈


zSevgilim yeni işinde henüz bir yılı doldurmadığı için izne ayrılamayacağından bu bir haftayı evde, kafamı dinleyip ara ara ailemle, arkadaşlarımla en çok da kendimle birlikte geçirmeye karar verdim. Onu evde tek başına bırakıp bir yerlere gitmek içime sinmedi elbette.



Ama bir yandan da iyi ki böyle olmuş diyorum. Pazartesiden itibaren, şu üç günlük süreçte; evde, yürüyüşte ve alışveriş ya da hava almak için dışarı çıktığım diğer zamanlarda kendimi inanılmaz rahat ve huzurlu hissediyorum.

Sabah, sevgilim evden çıkarken azıcık gözlerimi açıp ayılıyorum, onu öpüp yolcu ettikten sonra birkaç saat daha uyuyorum. Sonra kalkıp tek başıma kahvaltı edip bir şeyler izliyorum. Evde gözüme çarpan, çalışırken düzenlemeyi ertelediğim yerleri yeniden düzenleyip küçük temizlikler yapıyorum.




Sonrasında ise canım ne zaman isterse, dilediğim yere yürüyorum, geziyorum, koltuğa yayılıp vakit öldürüyorum. Artık yeni çiçeklerimiz ile daha da içimi açan balkonumuzda kitap okuyor, bir şeyler izliyor ya da atıştırıyorum. Yani dünyanın en miskin ama en huzurlu tatillerinden birini yaşıyorum. Kendimi oldukça da dinç hissediyorum.





Yarın en yakın arkadaşlarımdan biri gelecek, bizde kalacak ve bu sakin tatile hoş bir renk daha katacak. Cuma günü için aklımda birkaç plan var ama henüz karar vermedim.


Bir haftayı anı yaşayarak; küçük bir dünyanın, evin içinde, kafamın en rahat edeceği şekilde tamamlamak istiyorum.

Dünyanın en seyahatsever insanı olmamanın yanında tam bir ev kuşu olduğumu ve ironiklikte çıtayı en üst seviyelere çıkardığımın altını çizmiş oldum sanırım.

Umarım gelecek günler bu şekilde huzurlu, sakin ve mutlu geçer.

Beni aşağıdaki adreslerden de takip edebilirsiniz! 👇

Tumblr 📌

İnstagram 📷

Goodreads 📚

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yaza yaza azalmaz ki sendeki özgür ruh!