15 Eylül 2016 Perşembe

Nasıl Gidiyor?: Hoop Evlendik, Balayı ve Diğer Her Şey


Selam!

Sanki çook uzun zamandır yazmıyor gibiyim. Bu yüzden ne diyeceğimi pek de bilemeyerek başlıyorum bu içeriği yazmaya. Umarım her şeye iyice bir toparlayıp özetler, havadisleri güzelce aktarabilirim. :)

Son içerikten bu yana 15 gün geçmiş. 15 gün içerisinde evlendim, 9 günlük bir balayını devirdim, ayaklarım azıcık geriye doğru giderek ama yine de kocaman bir özlemle İstanbul'a döndüm. 

Tatil çok güzel, çok huzurluydu. Tüm detayları anlatacağım bir ya da birkaç içerik yazacağım. Hiç merak etmeyin. :)

Özetle; yine kürkçü dükkanındayım. Bayram tatilinin bitmesine 4 gün kala kah evliliğe alışmaya çalışıyorum, kah hangi işleri halledip rahatlasam diye kafa patlatıyorum. Evlilik telaşının bitmesiyle ev telaşı başladı ancak bu daha eğlenceli olacak gibi gözüküyor. Zira yeni bir düzen ve hayat kurmak için uğraşmak hiç de zor gelmiyor. 

Pazartesi işe dönüşle birlikte eski alışkanlıklarıma yenilerini katarak, okuma düzenimi yeniden kazanarak toparlanacağımı düşünüyorum. Umarım her şey yolunda gider. 

Burada yokken, paylaştığım fotoğrafları görüp yazan, güzel şeyler söyleyen herkese çok teşekkür ediyorum.

Bundan sonra daha sık görüşmek, daha çok şey paylaşmak dileğiyle!

............................................................................................................................

Beni aşağıdaki adreslerden de takip edebilirsiniz!

http://frannyninpaltosu.tumblr.com/

https://www.instagram.com/basak.colular/

https://www.goodreads.com/user/show/31919520-ba-ak-olular


Çok sevgiler! 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yaza yaza azalmaz ki sendeki özgür ruh!