6 Haziran 2016 Pazartesi

Nasıl Gidiyor? : Yeryüzüne Dayanabilmek İçin



Her ne kadar yazı çok sevmesem de bahardan yaza doğru geçen süreçte doğanın uyanan, canlanan hali beni çok mutlu ediyor. Güneş yakmasın ama aydınlatsın, çiçekleri canlandırsın, ağaç gölgelerini daha da bir kıymetli hale getirsin. Çok fazla şey mi istiyorum?


Bu hafta sonu şanslıydım ki #parklarbahçelerbizim temalı, çok renkli iki gün geçirdim. İki ağaç görünce mutlu olan, şehir dışındaymış gibi hisseden kaç kişiyiz?


Gelecek günlerde, özellikle de şu an yaşadığım stres içinde doğaya daha çok sarılmanın planlarını yapıyorum. Her şeyin nihayete ermesine tamı tamına 89 gün var. Sonra Ohri'deki minik cennet için yola çıkacağız ve yine yollara düşüp bir sürü anı biriktireceğiz. 

Şimdilik doğaya, kitaplara ve güzel şeylere sarılmakla yetiniyorum. Bu arada elimdeki kitapları bir kenara atıp Ölmeden Önce Okunması Gereken 1001 Kitap listesine başladım. Çoğu kitap elimde olmadığı için hiç sevmesem de e-kitap okuyorum. Elimdeki kitaplara geçmeden önce aşağıdaki kitapları okuyacağım. Onlar bitince de elimdekileri değerlendiririm. Bir liste ve hedef olunca daha şevkle okuyorum sanırım. Şansıma ilk iki kitabı da çok sevdim. Eğer siz de bana katılmak isterseniz bahsettiğim birkaç kitabın ismini aşağıda paylaşıyor olacağım. 

Ölmeden Önce Okunması Gereken 1001 Kitap Listesinden Seçtiklerim

Andre Gide - Kalpazanlar
Franz Kafka - Amerika
Georges Perec - Uyuyan Adam
Hermann Hesse - Boncuk Oyunu
Balzac - Goriot Baba
Italo Calvino - Bir Kış Gecesi Eğer Bir Yolcu
Ivo Andric - Drina Köprüsü
Joseph Conrad - Karanlığın Yüreği
Mario Puzo - Baba
Patrick Süskind - Güvercin
Primo Levi - Boğulanlar
Rainer Maria Rilke - Malte Laurids Brigge'nin Notları
Stanislaw Lem - Solaris
Stendhal - Kızıl ile Kara
Vladimir Nabokov - Pnin
Yevgeni Zamyatin - Biz


Haberler bu kadar. Sizde durumlar nasıl? Gönderdiğiniz birkaç maille beni çok mutlu ettiniz. Haberleşmek için frannyninpaltosu@gmail.com'u kullanabilirsiniz. Dilerseniz yukarıdaki kitapların e-kitap formatlarını da bu mail adresinden size iletebilirim. :)

............................................................................................................................

Beni aşağıdaki adreslerden de takip edebilirsiniz!

http://frannyninpaltosu.tumblr.com/

https://www.instagram.com/basak.colular/

https://www.goodreads.com/user/show/31919520-ba-ak-olular

Çok sevgiler!









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yaza yaza azalmaz ki sendeki özgür ruh!