9 Haziran 2016 Perşembe

Aliexpress Alışverişi - Mayıs


Aliexpress'ten alışveriş yapmayı çok seviyorum. Aldığım şeyler genelde 1-2 dolarlık, küçük şeyler olsa da, Türkiye'de bulamayacağım özgün ve eğlenceli şeyler bulabiliyorum. Bunun için de beklemeye değiyor.

Son alışverişimi bundan 16-17 gün önce yapmıştım. Paket dün elime ulaştı ve bu sefer iki ayrı satıcıdan aldığım 3 ürün aynı anda geldi. Değmeyin keyfime.


Lenovo P70 Telefon Kabı
Greyfurt 1.20 $
Karpuz 1.46 Dolar $
Satın Aldığım Link: http://goo.gl/IZWcsP

Türkiye'de cep telefonum -Lenovo P70- için çok fazla koruyucu kılıf ya da telefon kabı seçeneği yok. Olanlar da çok pahalı ya da çok klasik, tabir-i caizse ruhsuz modeller. Aliexpress'de ise P70 için pek çok telefon kabı seçeneği var. Ben daha önce suluboya paleti görüntüsüne sahip bir kap almıştım. Sonra karpuz ve greyfurtlu bu iki seçeneği görünce kaçırmak istemedim. Aslında gönlümde limon desenli bir kap vardı ama onu bulamadım maalesef.


Dolmakalem Seti
(1 Dolmakalem, 1 Dolmakalem Silgisi, 5 Adet Yedek Mürekkep Kartuş, 1 Adet Mürekkep Doldurma Aparatı)
1.56 $
                                           Satın Aldığım Link: http://goo.gl/Dk6ASF

Yazmayı, okumayı seven herkeste küçük ya da büyük çapta bir kırtasiye aşkı var sanırım. Benimki çocukluğumdan beri süregelen bir sevgi. Öyle ki, annem her okul çıkışında beni almaya elinde afili bir kalem, silgi, küçük bir kırtasiye ürünü ile gelirdi. Artık genç bir kadın olsam da durumda bir farklılık yok. Hala kırtasiye alışverişi yapmaya bayılıyorum.

Aliexpress benim gibiler için adeta bir cennet. O kadar çok çeşit var ki! Hem de çok ucuza! Bu dolmakalem setini ilk gördüğümde biraz tereddüt yaşadım. Hemen bozulur, akar, güzel yazmaz diye düşündüm ama daha fazla para verip zorla yazan dolmakalemlerinden kat be kat iyi çıktı. Üstelik yanında gelen, kalem şeklindeki sıvı silgisi de çok işime yarayacak. Zira bizim tipeksler gibi kocaman bir katman ya da gözle görülür bir beyazlık bırakmadan, sadece mürekkebi temizliyor.



Kalem, silgi, kalem kutusu, kalemtıraş, dosya ve daha birçok şeyi bulacağınız siteden alışveriş yaparken müşteri yorumlarını ve görsellerini mutlaka göz atın derim. Bu her ürün için geçerli.

Beğenip satın alacak olanlara şimdiden keyifli alışverişler!

http://frannyninpaltosu.tumblr.com/

https://www.instagram.com/basak.colular/

https://www.goodreads.com/user/show/31919520-ba-ak-olular

adreslerinden beni takip edebilirsiniz. 

Çok sevgiler!


2 yorum:

  1. Aliexpress'i kim sevmezz... Ben de renkli kalem seti sipariş verdim. Şimdi sizinkileri görünce yeni bir sipariş daha vermek geçti içimden. Ama tutmam gerekiyor kendimi :)

    Ürünlerinizi güle güle kullanın gerçekten çok güzel görünüyorlar! %)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir sonraki alışverişinizde dolma kalem setine bir daha bakın derim. Ben çok sevdim.

      Çok teşekkürler, sevgiler! :)

      Sil

Yaza yaza azalmaz ki sendeki özgür ruh!