10 Nisan 2016 Pazar

Mart Ayı Kitap Alışverişi


Selamlar!

İşler güçler, evlilik hazırlıkları, bitmeyen ev alışverişleri derken yine kendime vakit ayıramadığım günler geri geldi. Önümüzdeki aylarda çok daha yoğun olacağım sanırım. Daha zor ve telaşlı günlere girmeden geçen ay yaptığım küçük kitap alışverişini de sizlerle paylaşmak istedim. 




Geçen ay satın aldığım üç kitaptan ilkine, Kadıköy'deki Onur Sahaf'ın 10 TL'lik tezgahında rastladım. Vidal'ın Kent ve Tuz'unu uzun zamandır listemde tutuyordum. Umarım severek okurum. Ama ne zaman sıra gelir hiç bilmiyorum.



Kalan iki kitabı D&R'ın ballı börekli 9.90 kampanyasından satın aldım. Aslında bu kampanyada çoğu kitap zaten internet satışı ile hemen hemen aynı fiyattaydı ancak benimkiler gibi epey kar getirecek kitaplar da vardı. Franzen, pek çok kişinin övgüyle söz ettiği bir yazar olunca benim de uzun zamandır dikkatimi çekiyordu. Satış fiyatı 30 TL olan kitabını 10 TL'ye görünce almasam kesin içimde kalırdı. :) 


Veee 9.90 standında görünce çığlıklar, hoplamalar ve zıplamalarla karşıladığım kitap! Bilmeyenler hemmen öğrensin Beat Kuşağı'nın yeri bende ayrıdır. Kerouac'ın yoldası başucu kitaplarım arasında yer alır. Ginsberg'in Uluma'sı ise bana kalırsa hayatı en iyi anlatan şiir kitabıdır. Bu muhteşem iki yazar ve dostun Mektuplar'ı çıkalı epey oluyor. Ancak ne yalan söyleyeyim 42 liralık fiyatı yüzünden içim gitse de elim gitmiyordu. Ama 10 liralık fiyatı görünce dayanamadım. Hemmen aldım!

Mart ayı kitap alışverişim her ne kadar azsa da epey karlı oldu gördüğünüz gibi. Şimdi babil.com'un 20 TL üzeri ücretsiz BUKOLİ kampanyasından yararlanıp bir-iki kitap daha alacağım. Detaylar için: http://www.babil.com/Main/Home/PageContent/20tl-ve-uzeri-bukoli-ile-ucretsiz


Sevgiler!

2 yorum:

  1. İnternette Nadir Kitap'a da uğramanızı öneririm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nadir Kitap'ı ara ara kendi sahaflarımda bulamadığım kitaplar için ziyaret ediyorum. :)
      Çok teşekkürler, sevgiler.

      Sil

Yaza yaza azalmaz ki sendeki özgür ruh!