26 Nisan 2016 Salı

Geçen Haftadan Kareler - Instagram Günlüğü

Selamlar!

Instagram'ı bir nevi günlük gibi kullanmayı çok seviyorum. Geriye baktığımda güzel anları yeniden hatırlamak iyi geliyor. Hazır bu hafta epey an paylaşmışken ve bloga da bir uğrayıp haberdar etmek istemişken geçen haftadan kareleri de paylaşmak istedim. 

18.4.16
Pazartesi

Kitapyurdu, Bukoli kargo hizmetini kullanan herkese bu kalem çiçekleri hediye ediyordu. Sonuçta falıma "Kahkaha Çiçeği" çıktı. :)


Zorlu Center'ın armut minderler ile dolu bahçesi geçen sene öğle yemeklerinde favorimizdi. Bu yılın ilk uzanışıyla sezonu açtık. Yattığımız yerden manzara ise böyleydi.

19.4.2016
Salı

Sherlock Holmes serimi nihayet bitirdim. Akıcı, merak uyandırıcı bir dili var tüm kitapların. Kafa dağıtmak için de bire bir. Zira olaya öyle çok odaklanıyorsunuz ki etrafınızdaki her şeyi unutuyorsunuz. Serinin son kitabını okurken bu sefer yanımda Baymax de vardı. 
Merak edenler için kulakları Ali Express'ten çok, çok ucuz bir fiyata aldım.


20.4.16
Çarşamba

Yeni favorim çiçek fotoğrafları çekmek. Zaten doğaya aşığım. Çim görünce koşup yatan, parklarda bahçelerde vakit geçirmeye bayılan biri olarak çiçekleri sevmemem mümkün değil. Hele böyle canlı ve parlak olanları! 

Hafta içi yağan yağmurlar ve baharı kışa çeviren havaya inat bu güzelle "Günaydın." dedik kasvetli güne.



Matilda ve Charlie'nin Çikolata Fabrikası favori çocuk kitaplarım arasında. Haliyle Roald Dahl da en sevdiğim yazarlar listesinde kendine bir yer buluyordu. İpek Şoran'ın Instagram hesabında yeni kitabı görünce çok heyecanlanmıştım bu yüzden. Kitabı sevgiliye aldırdım (en sevdiğim şey bana kitap alması olabilir), gelir gelmez aynı gün okuyup bitirdim. Sonuç: Roald Dahl idollerim arasına girdi. 



21.4.2016
Perşembe

Yemek fotoğrafları paylaşmaya pek de bayılmıyorum ama güzel yemek olunca da dayanamıyorum. (İronikli kadın.) Esentepe civarına giderseniz Fresco'ya mutlaka uğramalısınız. Yemekleri, mezeleri, tatlıları harika. Her güne özel bir menü çıktığından sürprizli bir ziyafet çekmeniz de daha hoş oluyor. 







23.4.2014
Cumartesi

Ve yaşasın hafta sonu!
Uzun zamandır ev işlerini düşünmeden güzel bir vakit geçiremediğimiz için sürekli şikayet ediyordum. Nihayet baş başa ve hiçbir şey düşünmeden güzel bir hafta sonu geçirdik.

Günün en güzel yanı sabah kahvaltısı oldu. Beşiktaş'taki Kuymak artık favori kahvaltıcımız. Fiyatlar iyi, yiyecekler enfes. Daha ne olsun?


Günü özetleyen fotoğrafsa tabii ki rengarenk! :)


24.4.16
Pazar

Pazar ise evde dinlenme günüydü. Yatıp yuvarlandım, kitap okudum, Gilmore Girls izleyip hafta başına sakince hazırladım kendimi. 

Annemin balkonundaki güzel, günün güzelliğini mis gibi yansıttı bence.
















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yaza yaza azalmaz ki sendeki özgür ruh!