24 Ekim 2015 Cumartesi

Ye, İç, Boya: Deli No. 14 - Kadıköy

Blogu açtığımda en çok istediğim şeylerden biri de gezdiğim yerleri ve gittiğim mekanları anlatan içerikler hazırlamaktı. Ağırlıklı olarak edebiyatla ve kitaplarla ilgili paylaşımlar yapsam da bu tür içerikleri okumayı, fikir edinip yeni yeni yerler keşfetmeyi çok seven biri olarak ben de paylaşımlar yapmayı çok seviyorum.

Daha önce yaptığım paylaşımlarda bildiğim ve sürekli gittiğim mekanlardan bahsetmiştim. Bu içerikte sizlere anlatacağım mekana, çok sevdiğim ve pek çok ortak yanımız olan bir arkadaşımın tavsiyesi üzerine gittim.


Deli No. 14, Kadıköy'de, Rexx Sineması'nın hemen karşı sokağında yer alan, küçük ve çok sevimli bir mekan. Çalışanlarının enerjisi, mekanın samimi havası, çalan müzikler, yalın ama ince düşünülmüş dekorasyonu ile ben Deli'yi çok sevdim.

Küçücük mekan, çeşitli kahveler, salatalar, yemekler ve tatlılardan oluşan kocaman menüsü ile günün her saati dilerseniz yemek yemek ya da bir şeyler içmek için oldukça ideal. Ben denemedim ama kahvaltıları da çok lezzetli görünüyordu.

Yemeklerinin yanı sıra minik kartlarına ortalıkta bulduğunuz renkli kalemlerle boyama yapma durumu ise beni çocuklar gibi mutlu etti. Bir yandan sohbet ederken bir yandan da boyama yapmak çok eğlenceliydi.

Mekanın merdivenlerdeki boyalı kartları görünce bu aktivetenin sadece benim değil gelen herkesin çok hoşuna gittiğini söylemesem olmaz. :)



Mekanın fiyatları ise ortalamanın üzerine çıkmıyor. Biz bir çay, bir Americano ve kavanozda cheescake'e toplam 20 lira gibi bir ücret ödedik. Kahvesine ve çayına bir söz söyleyemeyeceğim ama lezzetli cheescake'in porsiyonu azıcık daha büyük olsaydı benden mutlusu olmayacaktı.





Belki ilgini çeker:





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yaza yaza azalmaz ki sendeki özgür ruh!