25 Temmuz 2015 Cumartesi

Kitap Alışverişi (Temmuz - babil.com)


Selamlar!

Bu yazıda size babil.com üzerinden yaptığım kitap alışverişini anlatacağım. Bu ay yaptığım bir diğer kitap alışverişini merak ediyorsanız sizi şöyle alabilirim.

Gelelim bu ay neler aldığıma!

 1- Victor Hugo - Sefiller 

Çok uzun zaman önce kısaltılmış bir baskısını okuduğu o haliyle dahi kurgusuna, akışına hayran olduğum Sefiller'i iyi bir yayınevinden iyi bir çeviri ile okumayı çok istiyordum. Babil.com'un enpara.com'a özel indirimini görünce normalde biraz pahalı olan, İletişim'in bu iki ciltlik versiyonunu sepete atıverdim.

2 - Charles Dickens - İki Şehrin Hikayesi

Onca kitap okumamıza rağmen okunacak birçok klasik olduğunu üzülerek belirtmek istiyorum. İki Şehrin Hikayesi, benim uzun zamandır aklımda olan bir kitaptı. Okuyup ilham alacağıma eminim!

3 - Natalie Babbitt - Ölümsüz Aile

Ne yalan söyleyeyim "Tuck Everlasting"i izlemeden önce böyle bir kitaptan hiç ama hiç haberim yoktu. Filmdeki fantastik öyküden o kadar çok etkilendim ki araştırıp aslında bu filmin Natalie Babbitt'in bir çocuk kitabından esinlenildiğini öğrendim. Üstelik kitap okunması gereken 100 temel eser arasında da yer alıyor. 

4 - L. Frank Baum - Oz Büyücüsü

En çok sevdiğim ve defalarca izlediğim Oz Büyücüsü'nün kitabını almasam olmazdı. Üstelik itiraf etmeliyim ki çocuk kitaplarına karşı büyük bir zaafım var. Çok, çok seviyorum.

5 - Roald Dahl - Matilda

Matilda'yı okumak için biraz (!) geç kalmış olsam da her yerde karşıma çıkmasında bir hayır olduğunu ve artık okumam için doğru zaman olduğunu düşünüyorum.

6 - Bhagavadgita (Kutlu Ezgi)

Son zamanlarda Budizm ve Hint felsefi ya da mitolojisiyle ilgili bir şeyler okumayı çok seviyorum. Öğrendiğim şeylerin hayata bakış açımı değiştireceğini ve olgunluk yolunda yeni kapılar açmama sebep olacağını düşündüğümden Hint destanı Mahabharata'nın bir bölümü olan Bhagavadgita'yı okumak için sabırsızlanıyorum.

Siz bu aralar hangi kitapları satın aldınız aşağıya yorum olarak yazabilirsiniz.

Yeni postları takip etmek için blogu izlemeyi ve sosyal medya hesaplarımı takip edebilirsiniz.




Sevgiler!

Not: Okuyarak güzelleşelim!










3 yorum:

  1. Selamlar

    Keşif için Yazar Kafe'ye uğradım; güzel, özenli, faydalı ve takip edilesi bir blog ile tanıştım. Okuduğunuz kitaplarda seçici olduğunuz belli. Tebrik ediyorum...

    Paylaşımlarınızı sabırsızlıkla bekliyor olacağım. İyi çalışmalar.

    -Leyli

    http://kutuphanem.wordpress.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar, öncelikle bloguma hoş geldiniz. :) İnce ve nazik sözleriniz için çok teşekkürler. Sizin de blogunuz çok keyifli görünüyor. Sevgiler. :)

      Sil
  2. Ben de teşekkür ederim :) gündeminde kitap olan insanları seviyor ve destekliyorum.

    Sevgiler 😊

    YanıtlaSil

Yaza yaza azalmaz ki sendeki özgür ruh!