18 Nisan 2017 Salı

Okunacak Kitaplar - 2017 / 2



Ocak ayında "2017'nin İlk 10 Kitabı" isimli bir içerik yayınlamıştım. O kitaplardan geriye sadece Nurullah Ataç'ın Günlerin Getirdiği kitabı kaldı. Diğer hepsini okuyup bitirdim. Hal böyle olunca 10 yeni kitap daha seçmenin vakti geldi. Bakalım önümüzdeki günlerde okunacak kitaplar arasında neler var? 📚



Hoş yeni alışkanlığım sebebiyle araya farklı kitaplar katıp okuyacak olsam da şimdilik mutlaka okunacak resmi (!) kitap listesi budur. 🔖

1. Frank Helbert - Dune

2. Alfred Bester - Kaplan! Kaplan!

3. Zeynep Kaçar - Kabuk

4. Muzaffer Özgüleş - Mimar Sinan Macerası

5. James Morier - Hacı Baba'nın Maceraları

6. William Saroyan - Ben Annemi Seviyorum

7. Gılgamış Destanı

8. Grace Paley - İnsana Hiç Rahat Yok Kendinden

9. Marcel Proust - Çiçek Açmış Genç Kızların İzinde

10. Henrietta Rose - Innes - Hep Eve


Beni aşağıdaki adreslerden de takip edebilirsiniz! 👇

Tumblr 📌

İnstagram 📷

Goodreads 📚

2 yorum:

Yaza yaza azalmaz ki sendeki özgür ruh!